Altijd gegarandeerd van een helpdeskservice en het mede signaleren van relevante aanbestedingen

Om onze klanten maximaal van dienst te zijn hebben we jaarabonnementen samengesteld.

  • Tender helpdesk voor al uw aanbestedingsvragen
  • Mede signaleren aanbestedingen
  • Een review van een inschrijving ('second opion') voordat deze wordt ingediend
  • Deelname van één persoon aan een training naar keuze

  • Tender helpdesk voor al uw aanbestedingsvragen
  • Mede signaleren aanbestedingen
  • Compleet adviestraject bij een inschrijving
  • Een review van een inschrijving ('second opion') voordat deze wordt ingediend
  • Deelname van 3 personen aan een training naar keuze

  • Tender helpdesk voor al uw aanbestedingsvragen
  • Mede signaleren aanbestedingen
  • Een review van drie inschrijvingen ('second opion') voordat deze worden ingediend
  • Incompany training (max 20 personen) op basis van een maatwerkprogramma

Wilt u meer weten over onze abonnementen?

Wilt u een andere samenstelling van een abonnement? Neem vrijblijvend contact op!

Neem contact op

Veel gestelde vragen over onze abonnementen

 

  • Wat houdt de Tender helpdesk in?

    De Tender helpdesk is een telefonische en online helpdesk waar u alle vragen over Europees aanbesteden kunt stellen. Denk bijvoorbeeld aan vragen over regelgeving, eventuele misstanden in een aanbesteding of vragen over het invullen van formulieren en documenten.